Onze laatste dagen...

6 maart 2010 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

De laatste dagen heeft het weer het soms laten afweten, maar het zonnetje was ook nog regelmatig van de partij (al die regen is mss een goede voorbereiding voor het weer in Belgie).

We hebben de laatste dagen “The Catlins” bezocht, een mooi stukje natuur helemaal in het zuiden. Pinguings, dolfijnen, zeeleeuwen …

Bij ons verblijf in het kleine en rustige “Surat Bay” hebben de zeeleeuwen echt de show gestolen. Op het afgelegen strand (enkel via een smal padje te bereiken) hebben we enkele zeeleeuwen in volle glorie mogen bewonderen...

… Maar ons avontuur zit er bijna op...er resten ons nog enkele dagen hier in Christchurch voor we aan onze lange vliegreis huiswaarts beginnen.

Het was een FANTASTISCH gevarieerde reis die we vast en zeker NOOIT zullen vergeten! We hebben een ECHT avontuur achter de rug met onvergetelijke gebeurtenissen, prachtige wilde dieren, interresante mensen en oogverblindende natuur. Maar we moeten toch ook wel toegeven dat we uitzien naar ons eigen bedje, een propere badkamer, het lekkere belgische eten en natuurlijk JULLIE.