Paradise

26 februari 2010 - Milford Sound, Nieuw-Zeeland

... we hebben ondertussen een verkoelende gletsjer wandeling en een hoge (134m) bungysprong achter de rug. Momenteel zitten we in Milford Sound waar we vandaag een mooie boottocht hebben gedaan en morgen zakken we richting het zuiden.

Het weer valt hier reuzenmee. Van de regen en de wind hebben we nog niet te veel last gehad. Enkel de sandflys ergeren ons mateloos.

Nog 10 dagen en we moeten onze Camper inleveren in Christchurch... met het einde in zicht proberen we optimaal te genieten van de tijd die ons nog rest.

Vakantiegroetjes Femke en Kevin

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. pascale:
    27 februari 2010
    Ik ben toch een beetje heel blij dat jullie bijna terug zijn!
    Maar geniet nog van de laatste 2 weekjes!
  2. lidy:
    1 maart 2010
    Dag Femke en Kevin,

Mooie foto's heb je in ieder geval! Bedankt voor het kaartje dat je ons stuurde. Geniet nog maar van jullie laatste dagen maar wees toch maar op je hoede. We zullen pas echt content zijn als jullie terug zijn.

Lieve groetjes,
    va en moe Eindhout
  3. Eva:
    1 maart 2010
    Geniet nog van jullie laatste dagen ginder, het einde is nu echt wel in zicht. Veel plezier nog ginds met z'n twee en tot snel!
  4. lander:
    7 maart 2010
    Ik vind het spijtig voor jullie dat de reis ten einde is maar jullie hebben prachtige herinneringen. We kijken uit naar jullie thuiskomst. Emma wil jullie graag op haar verjaardagsfeestje. Tot zaterdag al.Niet te geloven dat dat zo snel voorbij is gegaan. An