Dag IJSBLOKJES

11 januari 2010 - Emerald, Australië

Hoikes,

We zitten ondertussen in Emerald (een dorpje in de buurt vam Rockhampton). We kunnen jammergenoeg geen fotos inladen hier maar hopen dit in de loop van de week aan de oostkust wel te doen.

Wat hebben we ondertussen zoal uitgespookt:

• een dagje met een boot naart great barriere reef om te gaan snorkelen, hebben hele mooie visjes gezien en geprobeert fotos te nemen maar die moeten we nog laten ontwikkelen...
  • zijn naar het regenwoud ten noorden van Cairns geweest met prachtige stranden en gekke grote kalkoenachtige dieren
  • hebben 2 daagjes gekampeerd op 20 m vant strand, een mooi stukje privee strand
  • hebben het Zwitserland Down Under ontdekt en genoten van de watervallen en de verse hoeveproducten
  • hebben een nachtje int Motel geslapen om eens een goeie nachtrust te hebben want ons spaceship die we nu hebben is toch wel heel wat kleiner dan onze 4x4 appolo
  • zijn nu een beetje binnenlnds gegaan, de eenzame oude goudstadjes bezoeken

Sorry voort korte berichtje maar hopelijk tot snel met enkele fotos...

Femke & Kevin

1. Eva:
    11 januari 2010
    Hoi Kevin & Femke,

Aan de foto's te zien en aan jullie verhalen te horen beleven jullie echt wel de tijd van je leven. Super gewoon, ik zou er alvast bij willen zijn! Geniet er nog van en ik ga jullie verder avontuur zeker volgen op de blog!

Vele groetjes
    Eva
  2. pascale chody:
    11 januari 2010
    Amaiamaiamai, zo stiekem ben ik toch een heel klein beetje jaloers! Ferrem dat jullie dit doen, en geniet er maar intens van, want er is al één maand voorbij! Het lijkt erop dat het ginder toch een beetje warmer is als hier (grrr), dus waarschijnlijk heb je ook al een mooi kleurtje!
    Veel plezier nog!! Pascale